توسط فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صورت گرفت:

دکتر مسلمين رياست دانشگاه آزاد اسلامي يزد به عنوان استاد برجسته استان معرفي شد


یزدفردا"سرتیپ دوم پاسدار محمد علی الله دادی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با ارسال لوحی به مناسبت هفته معلم، دکتر محمدحسین مسلمین ریاست و اولین دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزدرا به عنوان یکی از اساتید برجسته استان برشمرد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام  روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد در این لوح عنوان شده است : با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) خاتم رسول و بزرگ علم بشریت و ضمن ارج نهادن به مقام والای معلمین و اساتید مؤمن و متعهد و با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و به مناسبت هفته معلم سال 1389 افتخار داریم از جنابعالی به عنوان یکی از اساتید برجسته استان به نمایندگی از این قشر فرهیخته تقدیر نمائیم.
خداوند باریتعالی شما را مرهون لطف و رحمت خویش در مسیر کسب علم و ایمان قرار دهد.
دکتر مسلمین ریاست واحد یزد نیز در این رابطه به خبرنگار آنا گفت : بسیار خرسندیم ویژگی های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... دانشگاه آزاد اسلامی برجسته و مورد تأئید خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این مایه افتخار است که اینجانب نیز توانسته ایم به عنوان یک عضو کوچک از این مجموعه تأثیرگذار باشم.
ریاست واحد یزد افزود : برنامه های متعددی در دست اقدام داریم که انشاءا... واحد یزد و به طور کلی دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای آینده به عنوان یکی از دانشگاههای برتر شناخته شود که از آن جمله آن برقراری ارتباط با صنعت، توجه ویژه به فعالیتهای پژوهشی، افزایش رشته های مورد نیاز جامعه در سطح کارشناسی ارشد و دکتری و ... می باشد.
 لازم به ذکر است دکتر مسلمین در سال گذشته نیز به عنوان استاد بسیجی نمونه برگزیده شده بود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا